صفحه اول     درباره ما     تماس     پیوندها   دوشنبه، 1 دی 1393 - 14:45   
  تازه ترین اخبار:استاندارخوزستان از نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای خوزستان دیدن کرد     در خصوص نمایشگاه کتاب خوزستان کوتاهی کردند     روزنامه چشم انداز روشن شماره 205     روزنامه چشم انداز روشن شماره 204     افزایش ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب     افزایش کیفیت نان با اجرای طرح آزادپز شدن نانوایی‌ها     قیمت گوشت تا عید نوروز تغییر نمی‌کند      مهارت‌های حرکتی را از طفولیت به کودکان‌ آموزش دهیم     خدمات آزمایشگاهی رایگان گروه ملی فولاد به دانشجویان تحصیلات تکمیلی     راه‌یابی سه عکاس خوزستانی به «خط سوم»     طرح اضطراری فرودگاه آبادان تأیید شد     تنها تفرجگاه مردم هفتکل در یک قدمی نابودی     بومی‌سازی ابزارهای درمان مهم‌ترین اولویت در خوزستان     شکار پرندگان در شادگان ممنوع شد     کمپلکس‌های تنفسی مهم‌ترین علل بروز تلفات در سالن‌های مرغداری‌     بسته بندی و شالیکوبی سنتی برنج در خوزستان باید تغییر کند     مدارس اهواز فردا تعطیل است     زلزله 5.2 ریشتری بهبهان هیچ خسارتی در پی نداشت     قول مساعد وزیر امورخارجه عراق در همراهی برای لایروبی اروند     اربعین؛ اولین شکوفه‌های عاشورایی      روزنامه چشم انداز روشن شماره 202     افتتاح نخستین «خانه بسکتبال» خوزستان در آبادان     استقرار تیم های بهداشتی و مبارزه با بیماری در مرزها      جزئیات جدید از پرونده آدم‌ربایی دزفول     تخلیه و بارگیری انواع کالا در بنادر خوزستان از مرز 30 میلیون تن گذشت      لزوم ایجاد جاده دسترسی به اثر تاریخی گردشگری چغازنبیل در شوش     بیکاری مهمترین مسئله شوش     ویسی: کاملا آماده بازی با استقلال هستیم     ارسال 1800 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز     برای تامین آب اراضی کشاورزی کل استان هزار و یک مشکل داریم       
 پر بیننده ترین ها
 
 تبلیغات
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2769سه شنبه، 29 فروردین 1391 - 21:18
اعلام اسامی معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز
در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز ضمن اعلام برنامه های هفته معلم اسامی معلمان نمونه کشوری و استانی این ناحیه اعلام شد
  

جلسه ستاد هفته معلم با حضور مدیر ، معاونین و جمعی از کارشناسان ناحیه 3 اهواز در دفتر ریاست برگزار شد.

 اعلام اسامی معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز


  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز؛ کامران احمد پور کیوانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز طی سخنانی بر اهمیت بزرگداشت هفته معلم تاکید نمود.

در ادامه اعضاء برنامه های پیشنهادی را جهت برگزاری در ایام هفته ی معلم در سطح ناحیه اعلام نمودند.

شایان ذکر است پس از تبادل نظر برنامه هایی از جمله برگزاری جشن متمرکز جهت همکاران ناحیه و تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری مسابقات فوتسال جام پسرانه، محفل شعر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با فرهنگیان جانباز، تقدیر از کلیه همکاران در مدارس شاهد، برگزاری مراسم استانی سرود همگانی در مصلی به میزبانی ناحیه 3 اهواز، مسابقه ی تیراندازی ویژه بانوان، اردوی تفریحی بانوان حوزه ستادی، برگزاری محفل انس با قران و ... جهت برگزاری در هفته ی بزرگداشت مقام معلم مصوب گردید.

گفتنی است اسامی معلمان نمونه نیز به شرح زیر اعلام گردید.

ردیف     نام و نام خانوادگی        رتبه   
1     فاطمه سادات شاه امیری  رتبه کشوری
1 زهرا ملاحی    رتبه استانی
2  لیلا نبهانی   رتبه استانی
3 محمدرضا حیدری رتبه استانی
4 پروین بیداری    رتبه استانی 
5 مریم شامیری  رتبه استانی
6 عالیه موسوی باغبان  رتبه استانی  

 اسامی معلمان نمونه ناحیه 3 اهواز نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

   
  

نظرات کاربران: 39 نظر (فعال: 34 ، در صف انتشار: 1، غیر قابل انتشار: 4)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* نام: x             کشور: شنبه، 24 تیر 1391 - 08:20
نظر: من دنبال معلم اول دبستانم هستم اما نمی توانم آدرسی از اون پیدا کنم آموزش پرورس هم رفتم جواب ندادند.لطفا راهنمایی کنید

 63       38 
* نام: سیاوش             کشور: یکشنبه، 17 دی 1391 - 11:38
نظر: پس اقای کردونی معلم ریاضی سوم راهنمایی مدرسه دهخدایک چرارتبه نیاورد بهترین معلم بهترین معلم ریاضی
 92       34 
* نام: محمد             کشور: یکشنبه، 18 اسفند 1392 - 15:08
پاسخ: توهم میشناسیش
 5       3 
* نام: s             کشور: سه شنبه، 24 بهمن 1391 - 18:51
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا حقشونه .روش تدریسشون عالیه.
 27       25 
* نام: zahra             کشور: یکشنبه، 17 شهریور 1392 - 08:03
پاسخ: خانم حاج باقری بیشتر حقشونه
 8       12 
* نام: m             کشور: چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1392 - 21:37
نظر: پس آقای گرجیان چی؟

 10       10 
* نام: احمد رضا ج.ف             کشور: چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 14:54
پاسخ: اقای گرجیان یکی از بهتین معلمان اهواز هستند ایشان بااخلاق صحیح و روش تد ریسشان لیاقتبیشاز این ها دارند ما همه ایشان را تحسین میکنیم همچنین ایشان در دو ران هشت سال دفاع مقدس در جبه های حق علیه باطل حضور داشتنه ایشان تاجایی که میدانم در دبستان شهید فرخ نیا تدرس میکردند به هر حال ما ایشان را خیلی دوست میداریم
 7       0 
* نام: احمد رضا ج.ف             کشور: چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 14:59
پاسخ: بله ایشان واقا یکی از بهترین معلمان هستند

 4       0 
* نام:             کشور: سه شنبه، 1 مرداد 1392 - 15:19
نظر: چراخانم رضوان خان زاده آموزگار دبستان هیئت امنایی آزادگان مادرو مدرس قران کریم سید مهدی طباطبایی دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی و حافظ 13 جزء قران کریم نمونه اعلام نشدند؟
 6       7 
* نام:             کشور: شنبه، 9 فروردین 1393 - 15:32
پاسخ: خداییش غیر از خودش کی باید بدونه مادر یه مدرس قرآن هست؟ ازکجا بدونیم دبستان هیئت امنایی هست؟ از کجا بدونیم پسرش پنجم ابتدایی هست؟ و اینکه چند جزء قرآن رو حفظ کرده؟؟؟ به «سلطون ابراهیم» قسم این قضیه مشکوکه!!!!
 4       0 
* نام: سید امیر حسین             کشور: یکشنبه، 6 مرداد 1392 - 11:14
نظر: واقعا آقای سید محمدعابدین مطلق بعد 30 سال خدمت حقشونه که نفر اول کشوری بشن حتی
بهترین دبیرین
ایشالا که این حق خوری ایشون جبران بشه
 9       6 
* نام: رضا             کشور: جمعه، 29 آذر 1392 - 17:38
نظر: اقای زارعی و خانم قدوسی هم بهترین معلم های دبستان هستند
 4       5 
* نام: نرگس             کشور: شنبه، 14 دی 1392 - 13:47
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا خوشحال شدم این خبر را شنیدم چون حقشونه براشون بهترین ها را ارزو دارم
 5       3 
* نام: نرگس             کشور: شنبه، 14 دی 1392 - 13:48
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا خوشحال شدم این خبر را شنیدم چون حقشونه براشون بهترین ها را ارزو دارم
 4       3 
* نام: مهدی             کشور: جمعه، 18 بهمن 1392 - 21:22
نظر: شرایط معلم نمونه را باید در دبستان های روستا چند پایه دنبالش رفت نه در شهر با بهترین امکانات
 4       3 
* نام: سارا             کشور: چهارشنبه، 23 بهمن 1392 - 13:16
نظر: خانم نبهانی امسال معلم من هستند و بهترین معلم خیلی از این خبر خوش حالم 3
 1       4 
* نام: کیمیا محمودزاده             کشور: جمعه، 25 بهمن 1392 - 00:13
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند . واقعا حقشان است. خانم نبهانی وتقعا خیلی زحمت می کشند.

 4       6 
* نام: اولیا             کشور: شنبه، 17 اسفند 1392 - 09:52
نظر: چرا اقای پیشقدم که این همه زحمت میکشه حقش بود ؟ خدا جای حق نشته .جمعی از اولیا و دانش اموزان فردوسی
 4       2 
* نام: مهران             کشور: سه شنبه، 20 اسفند 1392 - 01:10
نظر: سلام پس اقای عسکری دبیر ادبیات سوم راهنمایی درمدرسه ی انقلاب چی
 1       0 
* نام: والی             کشور: یکشنبه، 17 فروردین 1393 - 12:58
نظر: خانم فریده فلاحی عقیلی حقشه که معلم نمونه بشود خیلی زحمت میکشد کاشکی امسال نمونه شود جمعی از خانوادهای دبستان ما رسولی
 0       1 
* نام: والی             کشور: یکشنبه، 17 فروردین 1393 - 12:59
نظر: خانم فریده فلاحی عقیلی حقشه که معلم نمونه بشود خیلی زحمت میکشد کاشکی امسال نمونه شود جمعی از خانوادهای دبستان ما رسولیخواهش میکنم آن را بخوانید
 1       1 
* نام: یک معلم             کشور: چهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:17
نظر: سلام خسته نباشید جانانه ای می گویم به تمام معلمین زحمت کش ، چه آنان که نمونه شده اند وچه آنان که نمونه نشدند.
مگر دو یا سه سال قبل خانم ملاحی در استان نمونه نشد ؟ چگونه امتیاز ایشان بعد از سه سال باز هم به امتیاز استانی رسید.معیار انتخاب چیست ؟
چرا فرصت را به بقیه همکاران نمی دهید ؟
 3       0 
* نام: یک معلم             کشور: چهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:18
نظر: سلام خسته نباشید جانانه ای می گویم به تمام معلمین زحمت کش ، چه آنان که نمونه شده اند وچه آنان که نمونه نشدند.
مگر دو یا سه سال قبل خانم ملاحی در استان نمونه نشد ؟ چگونه امتیاز ایشان بعد از سه سال باز هم به امتیاز استانی رسید.معیار انتخاب چیست ؟
چرا فرصت را به بقیه همکاران نمی دهید ؟
 5       3 
* نام: علی رضا             کشور: یکشنبه، 24 فروردین 1393 - 12:49
نظر: بنظر من باید سنجش مدیران را بر مبنای عملکرد کاری اشان سنجید . از نظر مدیران راهنمایی می توان به آقای ایرج کیانی هفت لنگ اشاره کرد .
 3       0 
* نام: Ahmad             کشور: پنجشنبه، 1 آبان 1393 - 18:44
پاسخ: ایرج کیانی یکی از لایق ترین معلم های عربی ومدیران مدارس است...
 2       0 
* نام: یکی             کشور: شنبه، 30 فروردین 1393 - 19:12
نظر: بهترین معلم خ شبانی با سابقه خیلی زیاد
 0       0 
* نام: مادر             کشور: یکشنبه، 31 فروردین 1393 - 12:41
نظر: بدترین معلم رو من اینجا اعلام میکنم!
خانم مجاهدزاده....معلم کلاس سوم دبستان غیرانتفاعی طاهره....خیابان شش پاداد
متاسفانه ایشون همچنان از روش کتک زدن و فریاد های عصبی شاگرد تربیت میکنه!
یک معلم روستایی برای همدردی با شاگردش موهاشو میزنه!!!.... و معلمای شهری .........!!
حیف و صد حیف
 4       1 
* نام: محمد             کشور: چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 00:23
نظر: باسلام می خواستم ببینم معیارهاتون برا انتخاب معلم نمونه چیه آخه من خانم پری رخ مهاجر معلم کلاس اول رو دیدم که خیلی برا بچه ها زحمت می کشه حتی بعداز تعطیلی مدرسه اگه سرویس بچه ها دیر کنه کنار دانش آموزش تا ساعت ها می مونه تا سرویسش بیاد با اولیای دانش آموز تماس می گیره با همه اولیا بامحبت بر خورد می کنه خلاصه از جون ودل مایه می ذاره من روز معلم رو پیشاپیش تبریک می گم وآرزوی سلامتی و عمری طولانی دارم .محمد
 5       1 
* نام: ساکی             کشور: دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:12
پاسخ: معلومه دل پری ازش داری
 0       0 
* نام: محمد             کشور: چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 00:25
نظر: باسلام می خواستم ببینم معیارهاتون برا انتخاب معلم نمونه چیه آخه من خانم پری رخ مهاجر معلم کلاس اول رو دیدم که خیلی برا بچه ها زحمت می کشه حتی بعداز تعطیلی مدرسه اگه سرویس بچه ها دیر کنه کنار دانش آموزش تا ساعت ها می مونه تا سرویسش بیاد با اولیای دانش آموز تماس می گیره با همه اولیا بامحبت بر خورد می کنه خلاصه از جون ودل مایه می ذاره من روز معلم رو پیشاپیش به ایشون تبریک می گم وآرزوی سلامتی و عمری طولانی دارم .محمد
 4       0 
* نام: ساکی             کشور: دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:10
نظر: پس چرا اسم خانم نوری میسا طلاور رو ننوشتین؟؟واقعا معلم عالی بود از وقتی که همچین آدمی رو دیدم دوست دارم بزرگ شدم به جز پزشک معلم هم بشم.
 0       1 
* نام: محمد             کشور: پنجشنبه، 20 شهریور 1393 - 09:24
نظر: پس چرا اسم اقای مرتضویی واستاد قشقایی روننوشتید
 0       2 
* نام: رکسانا             کشور: شنبه، 12 مهر 1393 - 08:23
نظر: به نظر من همه ی معلم ها زحمت کش هستند و برای ما تلاش می کنند من کلاس پنجم هستم و از همه ی معلم ها تشکر میکنم . و به نظرم حق همه است که رتبه خوبی داشته باشند.
 6       1 
* نام: Ahmad             کشور: پنجشنبه، 1 آبان 1393 - 18:42
نظر: پس اقاااااااای موسوی شریف اجاقی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون اقا رتبه یک واسش کمهههههه..
 3       0 

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
 آخرین اخبار
  استاندارخوزستان از نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای خوزستان دیدن کرد
  در خصوص نمایشگاه کتاب خوزستان کوتاهی کردند
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 205
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 204
  افزایش کیفیت نان با اجرای طرح آزادپز شدن نانوایی‌ها
  افزایش ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب
  قیمت گوشت تا عید نوروز تغییر نمی‌کند
  خدمات آزمایشگاهی رایگان گروه ملی فولاد به دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  مهارت‌های حرکتی را از طفولیت به کودکان‌ آموزش دهیم
  راه‌یابی سه عکاس خوزستانی به «خط سوم»
  طرح اضطراری فرودگاه آبادان تأیید شد
  تنها تفرجگاه مردم هفتکل در یک قدمی نابودی
  شکار پرندگان در شادگان ممنوع شد
  بومی‌سازی ابزارهای درمان مهم‌ترین اولویت در خوزستان
  کمپلکس‌های تنفسی مهم‌ترین علل بروز تلفات در سالن‌های مرغداری‌
  بسته بندی و شالیکوبی سنتی برنج در خوزستان باید تغییر کند
  مدارس اهواز فردا تعطیل است
  زلزله 5.2 ریشتری بهبهان هیچ خسارتی در پی نداشت
  قول مساعد وزیر امورخارجه عراق در همراهی برای لایروبی اروند
  اربعین؛ اولین شکوفه‌های عاشورایی
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 202
  استقرار تیم های بهداشتی و مبارزه با بیماری در مرزها
  افتتاح نخستین «خانه بسکتبال» خوزستان در آبادان
  جزئیات جدید از پرونده آدم‌ربایی دزفول
  لزوم ایجاد جاده دسترسی به اثر تاریخی گردشگری چغازنبیل در شوش
  تخلیه و بارگیری انواع کالا در بنادر خوزستان از مرز 30 میلیون تن گذشت
  بیکاری مهمترین مسئله شوش
  ارسال 1800 مقاله به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز
  ویسی: کاملا آماده بازی با استقلال هستیم
  برای تامین آب اراضی کشاورزی کل استان هزار و یک مشکل داریم
  ادامه آخرین اخبار
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس