صفحه اول     درباره ما     تماس     پیوندها   یکشنبه، 9 فروردین 1394 - 15:54   
 
 پر بیننده ترین ها
  گزارشی از اسکان میهمانان فرهنگی در خوزستان
  90 فقره تصادف در خوزستان
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2769سه شنبه، 29 فروردین 1391 - 21:18
اعلام اسامی معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز
در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز ضمن اعلام برنامه های هفته معلم اسامی معلمان نمونه کشوری و استانی این ناحیه اعلام شد
  

جلسه ستاد هفته معلم با حضور مدیر ، معاونین و جمعی از کارشناسان ناحیه 3 اهواز در دفتر ریاست برگزار شد.

 اعلام اسامی معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز


  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز؛ کامران احمد پور کیوانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز طی سخنانی بر اهمیت بزرگداشت هفته معلم تاکید نمود.

در ادامه اعضاء برنامه های پیشنهادی را جهت برگزاری در ایام هفته ی معلم در سطح ناحیه اعلام نمودند.

شایان ذکر است پس از تبادل نظر برنامه هایی از جمله برگزاری جشن متمرکز جهت همکاران ناحیه و تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری مسابقات فوتسال جام پسرانه، محفل شعر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با فرهنگیان جانباز، تقدیر از کلیه همکاران در مدارس شاهد، برگزاری مراسم استانی سرود همگانی در مصلی به میزبانی ناحیه 3 اهواز، مسابقه ی تیراندازی ویژه بانوان، اردوی تفریحی بانوان حوزه ستادی، برگزاری محفل انس با قران و ... جهت برگزاری در هفته ی بزرگداشت مقام معلم مصوب گردید.

گفتنی است اسامی معلمان نمونه نیز به شرح زیر اعلام گردید.

ردیف     نام و نام خانوادگی        رتبه   
1     فاطمه سادات شاه امیری  رتبه کشوری
1 زهرا ملاحی    رتبه استانی
2  لیلا نبهانی   رتبه استانی
3 محمدرضا حیدری رتبه استانی
4 پروین بیداری    رتبه استانی 
5 مریم شامیری  رتبه استانی
6 عالیه موسوی باغبان  رتبه استانی  

 اسامی معلمان نمونه ناحیه 3 اهواز نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

   
  

نظرات کاربران: 41 نظر (فعال: 37 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 4)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* نام: x             کشور: شنبه، 24 تیر 1391 - 08:20
نظر: من دنبال معلم اول دبستانم هستم اما نمی توانم آدرسی از اون پیدا کنم آموزش پرورس هم رفتم جواب ندادند.لطفا راهنمایی کنید

 64       38 
* نام: سیاوش             کشور: یکشنبه، 17 دی 1391 - 11:38
نظر: پس اقای کردونی معلم ریاضی سوم راهنمایی مدرسه دهخدایک چرارتبه نیاورد بهترین معلم بهترین معلم ریاضی
 93       35 
* نام: محمد             کشور: یکشنبه، 18 اسفند 1392 - 15:08
پاسخ: توهم میشناسیش
 5       4 
* نام: s             کشور: سه شنبه، 24 بهمن 1391 - 18:51
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا حقشونه .روش تدریسشون عالیه.
 27       26 
* نام: zahra             کشور: یکشنبه، 17 شهریور 1392 - 08:03
پاسخ: خانم حاج باقری بیشتر حقشونه
 8       12 
* نام: m             کشور: چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1392 - 21:37
نظر: پس آقای گرجیان چی؟

 10       10 
* نام: احمد رضا ج.ف             کشور: چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 14:54
پاسخ: اقای گرجیان یکی از بهتین معلمان اهواز هستند ایشان بااخلاق صحیح و روش تد ریسشان لیاقتبیشاز این ها دارند ما همه ایشان را تحسین میکنیم همچنین ایشان در دو ران هشت سال دفاع مقدس در جبه های حق علیه باطل حضور داشتنه ایشان تاجایی که میدانم در دبستان شهید فرخ نیا تدرس میکردند به هر حال ما ایشان را خیلی دوست میداریم
 8       0 
* نام: احمد رضا ج.ف             کشور: چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 14:59
پاسخ: بله ایشان واقا یکی از بهترین معلمان هستند

 4       0 
* نام:             کشور: سه شنبه، 1 مرداد 1392 - 15:19
نظر: چراخانم رضوان خان زاده آموزگار دبستان هیئت امنایی آزادگان مادرو مدرس قران کریم سید مهدی طباطبایی دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی و حافظ 13 جزء قران کریم نمونه اعلام نشدند؟
 6       9 
* نام:             کشور: شنبه، 9 فروردین 1393 - 15:32
پاسخ: خداییش غیر از خودش کی باید بدونه مادر یه مدرس قرآن هست؟ ازکجا بدونیم دبستان هیئت امنایی هست؟ از کجا بدونیم پسرش پنجم ابتدایی هست؟ و اینکه چند جزء قرآن رو حفظ کرده؟؟؟ به «سلطون ابراهیم» قسم این قضیه مشکوکه!!!!
 5       0 
* نام: سید امیر حسین             کشور: یکشنبه، 6 مرداد 1392 - 11:14
نظر: واقعا آقای سید محمدعابدین مطلق بعد 30 سال خدمت حقشونه که نفر اول کشوری بشن حتی
بهترین دبیرین
ایشالا که این حق خوری ایشون جبران بشه
 9       8 
* نام: رضا             کشور: جمعه، 29 آذر 1392 - 17:38
نظر: اقای زارعی و خانم قدوسی هم بهترین معلم های دبستان هستند
 4       5 
* نام: نرگس             کشور: شنبه، 14 دی 1392 - 13:47
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا خوشحال شدم این خبر را شنیدم چون حقشونه براشون بهترین ها را ارزو دارم
 5       3 
* نام: نرگس             کشور: شنبه، 14 دی 1392 - 13:48
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا خوشحال شدم این خبر را شنیدم چون حقشونه براشون بهترین ها را ارزو دارم
 4       4 
* نام: مهدی             کشور: جمعه، 18 بهمن 1392 - 21:22
نظر: شرایط معلم نمونه را باید در دبستان های روستا چند پایه دنبالش رفت نه در شهر با بهترین امکانات
 4       3 
* نام: سارا             کشور: چهارشنبه، 23 بهمن 1392 - 13:16
نظر: خانم نبهانی امسال معلم من هستند و بهترین معلم خیلی از این خبر خوش حالم 3
 1       4 
* نام: کیمیا محمودزاده             کشور: جمعه، 25 بهمن 1392 - 00:13
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند . واقعا حقشان است. خانم نبهانی وتقعا خیلی زحمت می کشند.

 5       6 
* نام: اولیا             کشور: شنبه، 17 اسفند 1392 - 09:52
نظر: چرا اقای پیشقدم که این همه زحمت میکشه حقش بود ؟ خدا جای حق نشته .جمعی از اولیا و دانش اموزان فردوسی
 4       2 
* نام: مهران             کشور: سه شنبه، 20 اسفند 1392 - 01:10
نظر: سلام پس اقای عسکری دبیر ادبیات سوم راهنمایی درمدرسه ی انقلاب چی
 2       0 
* نام: والی             کشور: یکشنبه، 17 فروردین 1393 - 12:58
نظر: خانم فریده فلاحی عقیلی حقشه که معلم نمونه بشود خیلی زحمت میکشد کاشکی امسال نمونه شود جمعی از خانوادهای دبستان ما رسولی
 0       1 
* نام: والی             کشور: یکشنبه، 17 فروردین 1393 - 12:59
نظر: خانم فریده فلاحی عقیلی حقشه که معلم نمونه بشود خیلی زحمت میکشد کاشکی امسال نمونه شود جمعی از خانوادهای دبستان ما رسولیخواهش میکنم آن را بخوانید
 1       1 
* نام: یک معلم             کشور: چهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:17
نظر: سلام خسته نباشید جانانه ای می گویم به تمام معلمین زحمت کش ، چه آنان که نمونه شده اند وچه آنان که نمونه نشدند.
مگر دو یا سه سال قبل خانم ملاحی در استان نمونه نشد ؟ چگونه امتیاز ایشان بعد از سه سال باز هم به امتیاز استانی رسید.معیار انتخاب چیست ؟
چرا فرصت را به بقیه همکاران نمی دهید ؟
 3       0 
* نام: یک معلم             کشور: چهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:18
نظر: سلام خسته نباشید جانانه ای می گویم به تمام معلمین زحمت کش ، چه آنان که نمونه شده اند وچه آنان که نمونه نشدند.
مگر دو یا سه سال قبل خانم ملاحی در استان نمونه نشد ؟ چگونه امتیاز ایشان بعد از سه سال باز هم به امتیاز استانی رسید.معیار انتخاب چیست ؟
چرا فرصت را به بقیه همکاران نمی دهید ؟
 7       3 
* نام: علی رضا             کشور: یکشنبه، 24 فروردین 1393 - 12:49
نظر: بنظر من باید سنجش مدیران را بر مبنای عملکرد کاری اشان سنجید . از نظر مدیران راهنمایی می توان به آقای ایرج کیانی هفت لنگ اشاره کرد .
 3       0 
* نام: Ahmad             کشور: پنجشنبه، 1 آبان 1393 - 18:44
پاسخ: ایرج کیانی یکی از لایق ترین معلم های عربی ومدیران مدارس است...
 2       0 
* نام: یکی             کشور: شنبه، 30 فروردین 1393 - 19:12
نظر: بهترین معلم خ شبانی با سابقه خیلی زیاد
 0       0 
* نام: مادر             کشور: یکشنبه، 31 فروردین 1393 - 12:41
نظر: بدترین معلم رو من اینجا اعلام میکنم!
خانم مجاهدزاده....معلم کلاس سوم دبستان غیرانتفاعی طاهره....خیابان شش پاداد
متاسفانه ایشون همچنان از روش کتک زدن و فریاد های عصبی شاگرد تربیت میکنه!
یک معلم روستایی برای همدردی با شاگردش موهاشو میزنه!!!.... و معلمای شهری .........!!
حیف و صد حیف
 5       1 
* نام: دانش اموز             کشور: چهارشنبه، 10 دی 1393 - 15:34
پاسخ: این روزا دبیرا سخت گیرند
 0       0 
* نام: محمد             کشور: چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 00:23
نظر: باسلام می خواستم ببینم معیارهاتون برا انتخاب معلم نمونه چیه آخه من خانم پری رخ مهاجر معلم کلاس اول رو دیدم که خیلی برا بچه ها زحمت می کشه حتی بعداز تعطیلی مدرسه اگه سرویس بچه ها دیر کنه کنار دانش آموزش تا ساعت ها می مونه تا سرویسش بیاد با اولیای دانش آموز تماس می گیره با همه اولیا بامحبت بر خورد می کنه خلاصه از جون ودل مایه می ذاره من روز معلم رو پیشاپیش تبریک می گم وآرزوی سلامتی و عمری طولانی دارم .محمد
 6       1 
* نام: ساکی             کشور: دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:12
پاسخ: معلومه دل پری ازش داری
 0       0 
* نام: محمد             کشور: چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 00:25
نظر: باسلام می خواستم ببینم معیارهاتون برا انتخاب معلم نمونه چیه آخه من خانم پری رخ مهاجر معلم کلاس اول رو دیدم که خیلی برا بچه ها زحمت می کشه حتی بعداز تعطیلی مدرسه اگه سرویس بچه ها دیر کنه کنار دانش آموزش تا ساعت ها می مونه تا سرویسش بیاد با اولیای دانش آموز تماس می گیره با همه اولیا بامحبت بر خورد می کنه خلاصه از جون ودل مایه می ذاره من روز معلم رو پیشاپیش به ایشون تبریک می گم وآرزوی سلامتی و عمری طولانی دارم .محمد
 5       0 
* نام: ساکی             کشور: دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:10
نظر: پس چرا اسم خانم نوری میسا طلاور رو ننوشتین؟؟واقعا معلم عالی بود از وقتی که همچین آدمی رو دیدم دوست دارم بزرگ شدم به جز پزشک معلم هم بشم.
 0       1 
* نام: محمد             کشور: پنجشنبه، 20 شهریور 1393 - 09:24
نظر: پس چرا اسم اقای مرتضویی واستاد قشقایی روننوشتید
 1       2 
* نام: رکسانا             کشور: شنبه، 12 مهر 1393 - 08:23
نظر: به نظر من همه ی معلم ها زحمت کش هستند و برای ما تلاش می کنند من کلاس پنجم هستم و از همه ی معلم ها تشکر میکنم . و به نظرم حق همه است که رتبه خوبی داشته باشند.
 6       1 
* نام: Ahmad             کشور: پنجشنبه، 1 آبان 1393 - 18:42
نظر: پس اقاااااااای موسوی شریف اجاقی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون اقا رتبه یک واسش کمهههههه..
 6       0 
* نام: رضا             کشور: دوشنبه، 1 دی 1393 - 12:15
نظر: بهترین معلم اقای پاکدامن معلم فیزیک مدرسه مصطفی خمینی است
 0       0 
* نام: علیرضا کریمی             کشور: یکشنبه، 19 بهمن 1393 - 19:56
نظر: مهندس محسن راجی بهترین دبیر تخصوصی 👌
 1       0 

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
 آخرین اخبار
  90 فقره تصادف در خوزستان
  گزارشی از اسکان میهمانان فرهنگی در خوزستان
  تاریخ شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
  اسکان 344 هزار نفر روز تا پایان چهارمین روز از فروردین ماه 94 در مدارس آموزش و پرورش خوزستان
  تعداد 8051 نفر میهمانان نوروزی در مدارس ناحیه 3 اهواز اسکان یافتند
  صاحب عجیب‌ترین خانه ایران!
  پیامک های شادباش نوروزی به زبان لری بختیاری در بهار 94
  چهارشنبه 5 فروردین در خوزستان تعصیل اعلام شد
  پیام نوروزی دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
  اداره کل امور مالیاتی خوزستان با گستردن سفره هفت سین به استقبال نورورز فاطمی رفت
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 247
  صید ماهی در رودخانه های آبادان ممنوع شد
  برنامه پنج ساله توسعه و نگهداری راه های خوزستان تدوین شد
  خبیر خبر داد: پیگیری تخصیص اعتبار برای مصوبات مقابله با گرد و خاک
  سوختگی درجه یک؛ شایع‌ترین حادثه‌ چهارشنبه سوری
  مکوندی:از دوس‌سانتوز شکایت کردیم
  راه‌اندازی بازارچه خیریه هنرمندان و نویسندگان آبادان
  تولید نفت مناطق نفت خیز جنوب با لغو تحریم در سال 94 به مرز سه میلیون بشکه می رسد
  عالیپور: تالاب هورالعظیم از نفت خشک نشد
  صرفه جویی در وقت و هزینه دستاورد استفاده اصناف از صندوق مکانیزه فروش
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 246
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 245
  اجرای طرح بازرسی از بازار خوزستان در آستانه نوروز
  برقراری اولین پروازهای فلای دبی در اهواز
  پایان مسابقات کورس سوارکای کشور در دزفول
  رونمایی از تندیس شادروان مظلومی در آبادان
  پارک موزه صنعت نفت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی
  اقدامات دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برای مقابله با عوارض پدیده ریزگردها
  دفتر پلیس + 10 هندیجان در آینده نزدیک افتتاح می شود
  ماهشهر، قهرمان والیبال آتیه​سازان دختران خوزستان
  ادامه آخرین اخبار
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس