صفحه اول     درباره ما     تماس     پیوندها   جمعه، 10 بهمن 1393 - 20:27   
 
 پر بیننده ترین ها
  شبکه 4G ایرانسل در خوزستان راه اندازی شد
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 220
  شایعه وجود بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز صحت ندارد
  کنفرانس توسعه عمرانی کلانشهرها در اهواز برگزار می‌شود
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 223
  شهردار: رضایت حداکثری مهمانان نوروزی اهواز جلب شود
  قاتل خاموش دو دختر اندیمشکی را به کام مرگ فرستاد
  روزنامه چشم انداز روشن شماره 222
  مرگ 111 نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر در خوزستان طی 9 ماه
  اخطار فرماندار خرمشهر به مدیران پروازی
  مکوندی از سرمربی گری نفت مسجدسلیمان استعفا داد
  توصیه هواشناسی کشاورزی به کشاورزان خوزستان
  حضور متکدیان چهره زشتی به کلانشهر اهواز داده است
  منطقه آزاد اروند باید تاکسیرانی آبادان و خرمشهر را متحول کند
  عملیات بازسازی خط آهن هفت تپه ، شوش آغاز شد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2769سه شنبه، 29 فروردین 1391 - 21:18
اعلام اسامی معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز
در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز ضمن اعلام برنامه های هفته معلم اسامی معلمان نمونه کشوری و استانی این ناحیه اعلام شد
  

جلسه ستاد هفته معلم با حضور مدیر ، معاونین و جمعی از کارشناسان ناحیه 3 اهواز در دفتر ریاست برگزار شد.

 اعلام اسامی معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز


  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز؛ کامران احمد پور کیوانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز طی سخنانی بر اهمیت بزرگداشت هفته معلم تاکید نمود.

در ادامه اعضاء برنامه های پیشنهادی را جهت برگزاری در ایام هفته ی معلم در سطح ناحیه اعلام نمودند.

شایان ذکر است پس از تبادل نظر برنامه هایی از جمله برگزاری جشن متمرکز جهت همکاران ناحیه و تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری مسابقات فوتسال جام پسرانه، محفل شعر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با فرهنگیان جانباز، تقدیر از کلیه همکاران در مدارس شاهد، برگزاری مراسم استانی سرود همگانی در مصلی به میزبانی ناحیه 3 اهواز، مسابقه ی تیراندازی ویژه بانوان، اردوی تفریحی بانوان حوزه ستادی، برگزاری محفل انس با قران و ... جهت برگزاری در هفته ی بزرگداشت مقام معلم مصوب گردید.

گفتنی است اسامی معلمان نمونه نیز به شرح زیر اعلام گردید.

ردیف     نام و نام خانوادگی        رتبه   
1     فاطمه سادات شاه امیری  رتبه کشوری
1 زهرا ملاحی    رتبه استانی
2  لیلا نبهانی   رتبه استانی
3 محمدرضا حیدری رتبه استانی
4 پروین بیداری    رتبه استانی 
5 مریم شامیری  رتبه استانی
6 عالیه موسوی باغبان  رتبه استانی  

 اسامی معلمان نمونه ناحیه 3 اهواز نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

   
  

نظرات کاربران: 40 نظر (فعال: 36 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 4)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* نام: x             کشور: شنبه، 24 تیر 1391 - 08:20
نظر: من دنبال معلم اول دبستانم هستم اما نمی توانم آدرسی از اون پیدا کنم آموزش پرورس هم رفتم جواب ندادند.لطفا راهنمایی کنید

 63       38 
* نام: سیاوش             کشور: یکشنبه، 17 دی 1391 - 11:38
نظر: پس اقای کردونی معلم ریاضی سوم راهنمایی مدرسه دهخدایک چرارتبه نیاورد بهترین معلم بهترین معلم ریاضی
 92       34 
* نام: محمد             کشور: یکشنبه، 18 اسفند 1392 - 15:08
پاسخ: توهم میشناسیش
 5       3 
* نام: s             کشور: سه شنبه، 24 بهمن 1391 - 18:51
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا حقشونه .روش تدریسشون عالیه.
 27       25 
* نام: zahra             کشور: یکشنبه، 17 شهریور 1392 - 08:03
پاسخ: خانم حاج باقری بیشتر حقشونه
 8       12 
* نام: m             کشور: چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1392 - 21:37
نظر: پس آقای گرجیان چی؟

 10       10 
* نام: احمد رضا ج.ف             کشور: چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 14:54
پاسخ: اقای گرجیان یکی از بهتین معلمان اهواز هستند ایشان بااخلاق صحیح و روش تد ریسشان لیاقتبیشاز این ها دارند ما همه ایشان را تحسین میکنیم همچنین ایشان در دو ران هشت سال دفاع مقدس در جبه های حق علیه باطل حضور داشتنه ایشان تاجایی که میدانم در دبستان شهید فرخ نیا تدرس میکردند به هر حال ما ایشان را خیلی دوست میداریم
 7       0 
* نام: احمد رضا ج.ف             کشور: چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 14:59
پاسخ: بله ایشان واقا یکی از بهترین معلمان هستند

 4       0 
* نام:             کشور: سه شنبه، 1 مرداد 1392 - 15:19
نظر: چراخانم رضوان خان زاده آموزگار دبستان هیئت امنایی آزادگان مادرو مدرس قران کریم سید مهدی طباطبایی دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی و حافظ 13 جزء قران کریم نمونه اعلام نشدند؟
 6       7 
* نام:             کشور: شنبه، 9 فروردین 1393 - 15:32
پاسخ: خداییش غیر از خودش کی باید بدونه مادر یه مدرس قرآن هست؟ ازکجا بدونیم دبستان هیئت امنایی هست؟ از کجا بدونیم پسرش پنجم ابتدایی هست؟ و اینکه چند جزء قرآن رو حفظ کرده؟؟؟ به «سلطون ابراهیم» قسم این قضیه مشکوکه!!!!
 4       0 
* نام: سید امیر حسین             کشور: یکشنبه، 6 مرداد 1392 - 11:14
نظر: واقعا آقای سید محمدعابدین مطلق بعد 30 سال خدمت حقشونه که نفر اول کشوری بشن حتی
بهترین دبیرین
ایشالا که این حق خوری ایشون جبران بشه
 9       6 
* نام: رضا             کشور: جمعه، 29 آذر 1392 - 17:38
نظر: اقای زارعی و خانم قدوسی هم بهترین معلم های دبستان هستند
 4       5 
* نام: نرگس             کشور: شنبه، 14 دی 1392 - 13:47
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا خوشحال شدم این خبر را شنیدم چون حقشونه براشون بهترین ها را ارزو دارم
 5       3 
* نام: نرگس             کشور: شنبه، 14 دی 1392 - 13:48
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند واقعا خوشحال شدم این خبر را شنیدم چون حقشونه براشون بهترین ها را ارزو دارم
 4       3 
* نام: مهدی             کشور: جمعه، 18 بهمن 1392 - 21:22
نظر: شرایط معلم نمونه را باید در دبستان های روستا چند پایه دنبالش رفت نه در شهر با بهترین امکانات
 4       3 
* نام: سارا             کشور: چهارشنبه، 23 بهمن 1392 - 13:16
نظر: خانم نبهانی امسال معلم من هستند و بهترین معلم خیلی از این خبر خوش حالم 3
 1       4 
* نام: کیمیا محمودزاده             کشور: جمعه، 25 بهمن 1392 - 00:13
نظر: خانم نبهانی معلم من هستند . واقعا حقشان است. خانم نبهانی وتقعا خیلی زحمت می کشند.

 4       6 
* نام: اولیا             کشور: شنبه، 17 اسفند 1392 - 09:52
نظر: چرا اقای پیشقدم که این همه زحمت میکشه حقش بود ؟ خدا جای حق نشته .جمعی از اولیا و دانش اموزان فردوسی
 4       2 
* نام: مهران             کشور: سه شنبه، 20 اسفند 1392 - 01:10
نظر: سلام پس اقای عسکری دبیر ادبیات سوم راهنمایی درمدرسه ی انقلاب چی
 2       0 
* نام: والی             کشور: یکشنبه، 17 فروردین 1393 - 12:58
نظر: خانم فریده فلاحی عقیلی حقشه که معلم نمونه بشود خیلی زحمت میکشد کاشکی امسال نمونه شود جمعی از خانوادهای دبستان ما رسولی
 0       1 
* نام: والی             کشور: یکشنبه، 17 فروردین 1393 - 12:59
نظر: خانم فریده فلاحی عقیلی حقشه که معلم نمونه بشود خیلی زحمت میکشد کاشکی امسال نمونه شود جمعی از خانوادهای دبستان ما رسولیخواهش میکنم آن را بخوانید
 1       1 
* نام: یک معلم             کشور: چهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:17
نظر: سلام خسته نباشید جانانه ای می گویم به تمام معلمین زحمت کش ، چه آنان که نمونه شده اند وچه آنان که نمونه نشدند.
مگر دو یا سه سال قبل خانم ملاحی در استان نمونه نشد ؟ چگونه امتیاز ایشان بعد از سه سال باز هم به امتیاز استانی رسید.معیار انتخاب چیست ؟
چرا فرصت را به بقیه همکاران نمی دهید ؟
 3       0 
* نام: یک معلم             کشور: چهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 22:18
نظر: سلام خسته نباشید جانانه ای می گویم به تمام معلمین زحمت کش ، چه آنان که نمونه شده اند وچه آنان که نمونه نشدند.
مگر دو یا سه سال قبل خانم ملاحی در استان نمونه نشد ؟ چگونه امتیاز ایشان بعد از سه سال باز هم به امتیاز استانی رسید.معیار انتخاب چیست ؟
چرا فرصت را به بقیه همکاران نمی دهید ؟
 6       3 
* نام: علی رضا             کشور: یکشنبه، 24 فروردین 1393 - 12:49
نظر: بنظر من باید سنجش مدیران را بر مبنای عملکرد کاری اشان سنجید . از نظر مدیران راهنمایی می توان به آقای ایرج کیانی هفت لنگ اشاره کرد .
 3       0 
* نام: Ahmad             کشور: پنجشنبه، 1 آبان 1393 - 18:44
پاسخ: ایرج کیانی یکی از لایق ترین معلم های عربی ومدیران مدارس است...
 2       0 
* نام: یکی             کشور: شنبه، 30 فروردین 1393 - 19:12
نظر: بهترین معلم خ شبانی با سابقه خیلی زیاد
 0       0 
* نام: مادر             کشور: یکشنبه، 31 فروردین 1393 - 12:41
نظر: بدترین معلم رو من اینجا اعلام میکنم!
خانم مجاهدزاده....معلم کلاس سوم دبستان غیرانتفاعی طاهره....خیابان شش پاداد
متاسفانه ایشون همچنان از روش کتک زدن و فریاد های عصبی شاگرد تربیت میکنه!
یک معلم روستایی برای همدردی با شاگردش موهاشو میزنه!!!.... و معلمای شهری .........!!
حیف و صد حیف
 5       1 
* نام: دانش اموز             کشور: چهارشنبه، 10 دی 1393 - 15:34
پاسخ: این روزا دبیرا سخت گیرند
 0       0 
* نام: محمد             کشور: چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 00:23
نظر: باسلام می خواستم ببینم معیارهاتون برا انتخاب معلم نمونه چیه آخه من خانم پری رخ مهاجر معلم کلاس اول رو دیدم که خیلی برا بچه ها زحمت می کشه حتی بعداز تعطیلی مدرسه اگه سرویس بچه ها دیر کنه کنار دانش آموزش تا ساعت ها می مونه تا سرویسش بیاد با اولیای دانش آموز تماس می گیره با همه اولیا بامحبت بر خورد می کنه خلاصه از جون ودل مایه می ذاره من روز معلم رو پیشاپیش تبریک می گم وآرزوی سلامتی و عمری طولانی دارم .محمد
 5       1 
* نام: ساکی             کشور: دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:12
پاسخ: معلومه دل پری ازش داری
 0       0 
* نام: محمد             کشور: چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 00:25
نظر: باسلام می خواستم ببینم معیارهاتون برا انتخاب معلم نمونه چیه آخه من خانم پری رخ مهاجر معلم کلاس اول رو دیدم که خیلی برا بچه ها زحمت می کشه حتی بعداز تعطیلی مدرسه اگه سرویس بچه ها دیر کنه کنار دانش آموزش تا ساعت ها می مونه تا سرویسش بیاد با اولیای دانش آموز تماس می گیره با همه اولیا بامحبت بر خورد می کنه خلاصه از جون ودل مایه می ذاره من روز معلم رو پیشاپیش به ایشون تبریک می گم وآرزوی سلامتی و عمری طولانی دارم .محمد
 4       0 
* نام: ساکی             کشور: دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:10
نظر: پس چرا اسم خانم نوری میسا طلاور رو ننوشتین؟؟واقعا معلم عالی بود از وقتی که همچین آدمی رو دیدم دوست دارم بزرگ شدم به جز پزشک معلم هم بشم.
 0       1 
* نام: محمد             کشور: پنجشنبه، 20 شهریور 1393 - 09:24
نظر: پس چرا اسم اقای مرتضویی واستاد قشقایی روننوشتید
 0       2 
* نام: رکسانا             کشور: شنبه، 12 مهر 1393 - 08:23
نظر: به نظر من همه ی معلم ها زحمت کش هستند و برای ما تلاش می کنند من کلاس پنجم هستم و از همه ی معلم ها تشکر میکنم . و به نظرم حق همه است که رتبه خوبی داشته باشند.
 6       1 
* نام: Ahmad             کشور: پنجشنبه، 1 آبان 1393 - 18:42
نظر: پس اقاااااااای موسوی شریف اجاقی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون اقا رتبه یک واسش کمهههههه..
 4       0 
* نام: رضا             کشور: دوشنبه، 1 دی 1393 - 12:15
نظر: بهترین معلم اقای پاکدامن معلم فیزیک مدرسه مصطفی خمینی است
 0       0 

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
 آخرین اخبار
  ناگفته های رحیمی برای احمدی نژاد خبر اول روز
  خوزستان در تمامی بخش ها 23سال عقب ماندگی دارد
  میزان آلودگی هوا در اهواز بیش از 66 برابر حد مجاز شد
  پتروشیمی فینالیست لیگ ملی بسکتبال شد
  پیشنهاد تولید برق از زمین‌های لم‌یزرع خوزستان
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: از تردد در اماکن باز خودداری کنید
  تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان برابر پیکان
  مکوندی از سرمربی گری نفت مسجدسلیمان استعفا داد
  ارسال فهرست معاملات فصلی به صورت الکترونیکی شفافیت فعالیت های اقتصادی را در پی دارد
  عملیات بازسازی خط آهن هفت تپه ، شوش آغاز شد
  «منطقه آزاد» به نام ما و به کام دیگران
  اخطار فرماندار خرمشهر به مدیران پروازی
  قاتل خاموش دو دختر اندیمشکی را به کام مرگ فرستاد
  اعلام زمان توزیع کارت کنکور ارشد
  شبکه 4G ایرانسل در خوزستان راه اندازی شد
  حضور متکدیان چهره زشتی به کلانشهر اهواز داده است
  منطقه آزاد اروند باید تاکسیرانی آبادان و خرمشهر را متحول کند
  توصیه هواشناسی کشاورزی به کشاورزان خوزستان
  کاهش تورم در سفره کارگران ملموس نیست
  قاتل خاموش دو دختر اندیمشکی را به کام مرگ فرستاد
  کنفرانس توسعه عمرانی کلانشهرها در اهواز برگزار می‌شود
  مرگ 111 نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر در خوزستان طی 9 ماه
  تلاش برای حذف سرعت‌گیرهای غیرمجاز در معابر دزفول
  تخریب خانه‌های مشرف به آسیاب‌ها و آبشارهای ثبت جهانی شوشتر
  شهردار: رضایت حداکثری مهمانان نوروزی اهواز جلب شود
  شایعه وجود بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز صحت ندارد
  کارون مقصد فاضلاب بیش از 7 شهر
  عطر نرگس بهبهان در مجلس شورای اسلامی پیچید
  افتتاح 8 طرح مخابراتی در شادگان
  اختصاص 950 میلیون تومان برای آسفالت معابر رامهرمز
  ادامه آخرین اخبار
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس